Managed hosting en beheer

Waarborg de beschikbaarheid en continuïteit van uw platform.

Wie geen omkijken wil hebben naar zijn hostingomgeving, kiest voor managed hosting en beheer. Wij verzorgen de inrichting, monitoring, het periodieke onderhoud en de updates aan uw omgeving. De mogelijkheden zijn legio: we hebben uitgebreide kennis van en ervaring met Linux, Windows, VMware, Azure en AWS, en ook voor de networking apparatuur van bijvoorbeeld Juniper Networks of Cisco draaien we onze hand niet om. Natuurlijk houden we uw platform 24/7 in de gaten en grijpen we bij calamiteiten direct in.



 

Service Level Agreement

Bij managed hosting horen ook een vast aantal support-uren per maand. Daarvoor hanteren wij verschillende Service Level Agreements. U kunt bij Duocast kiezen uit verschillende beheerniveaus. Wij kunnen uw servers tijdens kantooruren monitoren of zelfs 24 uur per dag, afhankelijk van uw business case.

SLA level 3

SLA level 3

  • 24/7 monitoring afgesproken services
  • 24/7 supporttoegang per email/telefoon
  • storingsnummer buiten kantooruren
  • 1 uur responsetijd bij prio 1
  • 120 min. beheer tijdens kantooruren
  • onderhoud (periodiek)
  • security patches en updates

€ 200

p/maand

SLA level 2

SLA level 2

  • 24/7 monitoring afgesproken services
  • 24/7 supporttoegang per email/telefoon
  • storingsnummer buiten kantooruren
  • 2 uren responsetijd bij prio 1
  • 60 min. beheer tijdens kantooruren
  • onderhoud (periodiek)
  • security patches en updates

€ 85

p/maand

SLA level 1

SLA level 1

  • 8/5 monitoring afgesproken services
  • 8/5 supporttoegang per email en telefoon
  • 1 kantooruur responsetijd bij prio 1
  • 20 min. beheer tijdens kantooruren
  • onderhoud (periodiek)
  • security patches en updates

€ 35

p/maand